Η Ιστορία της KUMON
Η δεκαετία του 1950
1954
Ο Toru Kumon, καθηγητής μαθηματικών δημιούργησε φύλλα εργασίας για το γιο του Takeshi. Ο Takeshi εργαζόταν καθημερινά μισή ώρα με ασκήσεις που είχε ετοιμάσει ο πατέρας του ειδικά γι αυτόν.
1955
Λειτουργεί το πρώτο κέντρο που χρησιμοποιεί φύλλα εργασίας στα μαθηματικά με τη μέθοδο Kumon, στην Οσάκα της Ιαπωνίας.
1958
Ιδρύεται το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο KUMON(Kumon, Institute of Education Company, Ltd).
1959
Ο Toru Kumon, δημιούργησε τη λίστα των εξαιρετικά προχωρημένων μαθητών (ASHR).
Η δεκαετία του 1960
1962
Λειτουργεί το πρώτο κέντρο KUMON στο Τόκυο.
1968
Ο Toru Kumon αποχωρεί από το Γυμνάσιο Higashi της Οσάκα, ολοκληρώνει τη σταδιοδρομία του ως καθηγητής μέσης εκπαίδευσης και αφοσιώνεται στην ανάπτυξη του παιδαγωγικού Ινστιτούτου KUMON.
1969
Ο αριθμός των μαθητών KUMON υπερβαίνει τους 10.000.
Η δεκαετία του 1970
1974
Το πρώτο κέντρο KUMON ανοίγει στη Νέα Υόρκη, ΗΠΑ. Έτσι ξεκίνησε η παροχή της μεθόδου KUMON εκτός Ιαπωνίας.
1975
Ο αριθμός των μαθητών υπερβαίνει τους 100.000
1976
Ο πρώτος απόφοιτος του προγράμματος των μαθηματικών είναι πραγματικότητα
1977
Το πρώτο παιδί προσχολικής ηλικίας λύνει γραμμικές εξισώσεις
1978
Ο Takeshi Kumon (γιος του Toru Kumon και ο πρώτος μαθητής του Kumon) γίνεται πρόεδρος του Kumon Institute of Education
1979
Η μέθοδος KUMON έρχεται στην Ευρώπη, και συγκεκριμένα στη Γερμανία. Το πρώτο συνέδριο των παιδαγωγών της KUMON θα πραγματοποιηθεί στην Οσάκα της Ιαπωνίας. Στο εξής κάθε έτος πραγματοποιούνται συνέδρια όπου οι παιδαγωγοί μπορούν να ανταλλάξουν απόψεις με συναδέλφους από όλη την Ιαπωνία σχετικά με τα αποτελέσματα των παιδαγωγικών προσεγγίσεων τους και τις δραστηριότητες των ομάδων εργασίας τους.
Η δεκαετία του 1980
1980
Εισαγωγή του Προγράμματος της αγγλικής γλώσσας για Ιάπωνες
Εισαγωγή του Προγράμματος Μητρικής Γλώσσας – Ιαπωνικά
1981
Ο αριθμός των μαθητών της KUMON υπερβαίνει τους 1.000.000.
Στο Τόκιο της Ιαπωνία, γίνεται το πρώτο συνέδριο παιδαγωγών, που είναι αφιερωμένο σε παιδιά με ειδικές ανάγκες.
1983
Ανοίγει το πρώτο κέντρο μάθησης KUMON στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Σχεδιάζεται το πρώτο λογότυπο KUMON
1988
Παρουσιάζεται τηλεοπτικά η μέθοδος KUMON. Από την παρουσίαση αυτή πείθεται ο επικεφαλής ενός δημοτικού σχολείου στη Sumiton της Αλαμπάμα για την αποτελεσματικότητα της μεθόδου.Πιστεύει ότι θα βοηθήσει τα παιδιά να ξεπεράσουν τις δυσκολίες τους στα μαθηματικά. Και έτσι για πρώτη φορά η μέθοδος KUMON εντάσσεται στο πρόγραμμα ενός σχολείου εκτός Ιαπωνίας. Τα αποτελέσματα είναι καταπληκτικά και η επιτυχία προβάλλεται σε διάφορα μέσα ενημέρωσης ως το «θαύμα του Sumiton». Αυτό είχε ως αποτέλεσμα το άνοιγμα όλο και περισσότερων κέντρων μάθησης KUMON σε όλο τον κόσμο. Ανοίγουν κέντρα μάθησης KUMON στο Χονγκ Κονγκ και το Τορόντο του Καναδά.
Η δεκαετία του 1990
1993
Ο αριθμός των μαθητών παγκοσμίως υπερβαίνει τα 2.000.000.
1995
Ο πρόεδρος Toru Kumon απεβίωσε στην ηλικία των 81 ετών (25 Ιουλίου).
1997
Το αγγλικό πρόγραμμα KUMON (ως μητρική γλώσσα) έρχεται στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Στις 7 Ιανουαρίου απεβίωσε ο Πρόεδρος Takeshi Kumon.
Η δεκαετία του 2000
2001
Δημιουργείται το νέο λογότυπο KUMON.
Ο αριθμός των μαθητών υπερβαίνει τους 3.000.000 σε όλο τον κόσμο.
2006
Ο αριθμός των μαθητών υπερβαίνει τους 4.000.000 παγκοσμίως.
2008
Το πρώτο κέντρο μάθησης στην Ελλάδα ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2008.
Ο Όργανισμός KUMON γιορτάζει την 50ή επέτειό του
Η δεκαετία του 2010
2011
Η KUMON UK γιορτάζει την 20ή επέτειό της στο ετήσιο συνέδριο παιδαγωγών στο Μπράιτον.
2014
Οι παιδαγωγοί της KUMON από όλο τον κόσμο συναντήθηκαν στην Ιαπωνία για να γιορτάσουν την 100ή επέτειο από τη γέννηση του ιδρυτή Toru Kumon.
2017
Η μέθοδος KUMON εξαπλώνεται σε 50 χώρες και περιοχές σε όλο τον κόσμο.
2018
Ο Οργανισμός KUMON γιορτάζει την 60η επέτειό του.
Η Ελλάδα γιορτάζει τη συμπλήρωση των 10 χρόνων παρουσίας της μεθόδου.
2019
Η μέθοδος KUMON βρίσκεται πλέον σε περισσότερες από 55 χώρες και περιοχές σε όλο τον κόσμο.