Ακριβώς όπως και στη δια ζώσης εργασία στο Κέντρο Μάθησης, ο παιδαγωγός αναπτύσσει τις ατομικές μαθησιακές δεξιότητες και την ακαδημαϊκή πρόοδο κάθε παιδιού μέσω της στενής παρατήρησης της μαθησιακής στάσης, της προόδου κ.λπ. και σχεδιάζει τα επόμενα βήματα παρέχοντας τα κατάλληλα φύλλα εργασίας βάσει των παρατηρήσεών του.
Ο συνδυασμός επιλεγμένων φύλλων εργασιών με εξατομίκευση για κάθε παιδί και προσεκτικής παρατήρησης από τον παιδαγωγό ενώ ο μαθητής εργάζεται πάνω σ' αυτά, εγγυάται την επιτυχία. Η συνεχής ανατροφοδότηση από τον παιδαγωγό, οι τακτικοί έλεγχοι γνώσεων και οι κατάλληλες οδηγίες συμβάλλουν επίσης σε αυτό, καθώς επίσης, υποστηρίζουν την πρόοδο της μάθησης του παιδιού.