Πόσο χρονών είναι το παιδί σας;
Με τη βοήθεια πολύχρωμων φύλλων εργασιών που είναι διασκεδαστικά, ελκυστικά και ξυπνούν το ενδιαφέρον, η μέθοδος μαθηματικών μας, με τη στήριξη του παιδαγωγού, εισάγει τα μικρά παιδιά στον κόσμο των αριθμών.
Οι παιδαγωγοί ενθαρρύνουν τα παιδιά να εργάζονται προσεκτικά και με επιμέλεια. Έτσι, αναπτύσσουν καλύτερη συγκέντρωση, ένα μεγαλύτερο βαθμό προσοχής και μια θετική προσέγγιση στη μάθηση που θα τα ωφελήσει στο σχολείο και στους άλλους τομείς της ζωής τους.
Με τη δικια μας μέθοδο των μαθηματικών κάθε μαθητής, ανεξαρτήτως των ικανοτήτων του, αντιμετωπίζει τις ασκήσεις μαθηματικών με αυτοπεποίθηση, διασφαλίζοντας πλήρως την κατάκτηση κάθε καίριας δεξιότητας, προτού προχωρήσει παρακάτω στη μάθηση.
Η καθημερινή ενασχόληση με τα μαθηματικά δίνει στους μαθητές τη δυνατότητα να λύνουν τις ασκήσεις όλο και πιο γρήγορα. Έτσι, αναπτύσσουν μια θετική και εστιασμένη προσέγγιση προς τη μάθηση.
Ο παιδαγωγός επιλέγει ασκήσεις στο κατάλληλο επίπεδο για το παιδί σας. Έτσι, εκείνο μπορεί να αναπληρώσει πρώτα όποια κενά ενδεχομένως έχει από πριν, και στη συνέχεια να προχωρήσει πολύ πιο πέρα από το επίπεδο των συνομηλίκων του, χωρίς να του τίθενται όρια.
Η δικιά μας μέθοδος των μαθηματικών βοηθά τους μαθητές να αποκτήσουν μια θετική προσέγγιση στα μαθηματικά. Πρώτα καλύπτει κενά στις βάσεις, μετά χτίζει τις απαραίτητες ικανότητες για να κατακτήσουν οι μαθητές το επίπεδο της σχολικής τους τάξης, ώστε στη συνέχεια να προχωρήσουν πάνω από το σχολικό επίπεδο.
Η μέθοδος KUMON δείχνει στους μαθητές πώς μπορούν να λύσουν μόνοι τους τις ασκήσεις μαθηματικών με τη βοήθεια των παραδειγμάτων στα φύλλα εργασιών. Έτσι, εξελίσσονται σε αυτόνομους μαθητές με αυτοπεποίθηση, ικανούς να αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις και συχνά να ασχολούνται με άγνωστες ασκήσεις.
Ανεξαρτήτως ηλικίας και σχολικής τάξης, οι μαθητές της KUMON προχωρούν στο πρόγραμμα με το δικό τους ρυθμό. Έτσι, αποκτούν την ευκαιρία να δοκιμάζουν περίπλοκες μαθηματικές πράξεις που ξεφεύγουν από το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του σχολείου τους.
Τι καλύπτεται στο πρόγραμμα των μαθηματικών;
Αναγνώριση και Κατανόηση Αριθμών
Στα επίπεδα 6Α έως 4Α οι μαθητές ξεκινούν να λένε και να δείχνουν παράλληλα τους αριθμούς. Αυτό τους εκπαιδεύει στην κατανόηση της ακολουθίας των αριθμών, μαθαίνουν να αναγνωρίζουν τους αριθμούς, τους οποίους στη συνέχεια θα μάθουν και να γράφουν. Σε αυτό το επίπεδο τα φύλλα εργασιών μας χρησιμοποιούν εικόνες με σύνολα και πίνακες αριθμών. Οι μαθητές μαθαίνουν να αναγνωρίζουν τα σύνολα που απεικονίζονται και να κατανοούν την θέση στο δεκαδικό σύστημα. Μόλις οι μικροί μαθητές είναι έτοιμοι,το εύρος των αριθμών που συναντούν αυξάνεται. Αρχικά επικεντρώνονται στους αριθμούς από 1 έως 5, μετά ως το 10, μετά 11 - 20 κ.ο.κ. μέχρι το 100, και μπορούν να γράφουν μόνοι τους τους αριθμούς ως το 50.
Βασικές μαθηματικές πράξεις
Τα επίπεδα 3Α έως D εμβαθύνουν στην κατανόηση της αριθμητικής ακολουθίας, προτού παρουσιαστούν οι βασικές μαθηματικές πράξεις: πρόσθεση, αφαίρεση, πολλαπλασιασμός και διαίρεση. Κάθε μαθηματική πράξη παρουσιάζεται αρχικά με πιο μικρούς και μονοψήφιους αριθμούς, και προχωρά στη συνέχεια στους πιο μεγάλους και διψήφιους αριθμούς. Η μεθοδική προσέγγιση επεκτείνεται εξίσου βήμα-βήμα από τον από μνήμης λογισμό προς την γραπτή πρόσθεση και αφαίρεση, καθώς και τον πολλαπλασιασμό και τη διαίρεση. Αυτό επιτυγχάνεται σε μικρά βήματα και με τη βοήθεια ασκήσεων που είναι μισο-λυμένες, ώστε να βοηθήσουν τα παιδιά να σημειώνουν μόνα τους πρόοδο.
Κλάσματα
Στα επίπεδα E και F οι μαθητές εξοικειώνονται με τα κλάσματα και μέσω παραδειγμάτων και εισαγωγικών ασκήσεων είναι πλέον σε θέση να προσθέτουν, να αφαιρούν, να πολλαπλασιάζουν και να διαιρούν κλάσματα. Με την ενίσχυση της αυτοπεποίθησής τους και της ταχύτητας στρέφονται σε πιο περίπλοκες ασκήσεις: Μαθαίνουν τη σωστή ακολουθία των βημάτων που οδηγούν στη λύση και καθορίζουν το μέγιστο κοινό διαιρέτη και το ελάχιστο κοινό πολλαπλάσιο. Εργάζονται με έως και τρία κλάσματα στις τέσσερις μαθηματικές πράξεις. Ασχολούνται επίσης και με τους δεκαδικούς αριθμούς.
Βάσεις της Άλγεβρας
Τα επίπεδα G έως I επιτρέπουν στους μαθητές να γνωρίσουν τους θετικούς και αρνητικούς αριθμούς με τη βοήθεια των τεσσάρων μαθηματικών πράξεων, όπως και τις αλγεβρικές παραστάσεις και εξισώσεις. Οι μαθητές ενθαρρύνονται να καταγράφουν τα βήματα που κάνουν για την επίλυση της άσκησης, μέχρι να εξοικειωθούν με τη διαδικασία. Η αλγεβρική περιπλοκότητα αυξάνεται: Οι μαθητές επεξεργάζονται ασκήσεις με μονώνυμα και στη συνέχεια με πολυώνυμα, ενώ στη συνέχεια στρέφονται στην παραγοντοποίηση, τις τετραγωνικές ρίζες, τις δευτεροβάθμιες εξισώσεις και συναρτήσεις, όπως και στο Πυθαγόρειο Θεώρημα. Οι μαθητές αναπτύσσουν την ικανότητα να λύνουν με ακρίβεια ασκήσεις, καταγράφοντας τα κατάλληλα ενδιάμεσα βήματα.
Συναρτήσεις
Το επίπεδο J αναπτύσσει πλήρως την αλγεβρική δεξιότητα των μαθητών, προτού καταπιαστούν στο επόμενο επίπεδο με τις βασικές ιδιότητες των συναρτήσεων. Οι μαθητές συνεχώς βελτιώνουν την κατανόησή τους για τις συναρτήσεις, καθώς καταπιάνονται με ασκήσεις αυξημένης περιπλοκότητας. Στη συνέχεια στρέφονται στους λογάριθμους, τα όρια συναρτήσεων, το διαφορικό λογισμό και τα ολοκληρώματα. Οι μαθητές αναπτύσσουν στη συνέχεια τις ικανότητές τους στον χειρισμό τριγωνομετρικών συναρτήσεων και εξισώσεων γραμμών και κύκλων.
Διαφορικός λογισμός και Ολοκληρώματα
Τα επίπεδα Ν και Ο χτίζουν τις απαραίτητες ικανότητες ώστε να καταπιαστούν με τις προχωρημένες εξισώσεις διαφορικού λογισμού και ολοκληρωμάτων, αφού οι μαθητές έχουν εμβαθύνει την κατανόησή τους στα όρια συναρτήσεων. Οι δεξιότητες που έχουν αποκτήσει τα παιδιά κατά τη διάρκεια του προγράμματος μαθηματικών κορυφώνονται τώρα στην ικανότητά τους να λύνουν ασκήσεις ανώτερων μαθηματικών βάσει των έως τώρα κατακτημένων μαθηματικών δεξιοτήτων και την κατανόησή τους για τα γραφήματα. Πλέον έχουν αναπτύξει όλες τις απαραίτητες δεξιότητες ώστε να μπορούν να προχωρούν παρακάτω μαθαίνοντας αυτόνομα, καθώς έχουν συνηθίσει να ανατρέχουν σε παραδείγματα, υποδείξεις και βιβλία λύσεων, ώστε να κατανοούν και να επεξεργάζονται περίπλοκη μαθηματική ύλη.
Πώς λειτουργεί η KUMON;
Κάθε μαθητής αξιολογείται στην αρχή για να βρει το τρέχον επίπεδο ικανοτήτων του. Στη συνέχεια, η ανάθεση εργασίας ορίζεται ανάλογα με τις ικανότητές τους, ανεξάρτητα από την ηλικία ή το σχολικό έτος, ώστε να μπορούν να επικεντρωθούν στην ανάπτυξη ακριβώς αυτού που θα τους ωφελήσει περισσότερο.
30 λεπτά στο KUMON
Οι μαθητές έρχονται στο Κέντρο Μάθησης μία ή δύο φορές την εβδομάδα για να επιτρέψουν στον παιδαγωγό να τους παρακολουθήσει και να τους βοηθήσει να αναπτύξουν την ικανότητά τους να μαθαίνουν αυτόνομα.
Οι μαθητές επεξεργάζονται καθημερινά τα φύλλα εργασίας τους στο σπίτι. Οι γονείς επισημαίνουν τα λάθη και τα παιδιά τα διορθώνουν πριν από την επίσκεψη τους στο Κέντρο Μάθησης
Οι μαθητές ολοκληρώνουν την εργασία που ο παιδαγωγός έχει θέσει, έτσι αναπτύσσουν τις δεξιότητές τους και εξασφαλίζουν ότι προχωρούν άνετα στις επόμενες βαθμίδες.
Οι παιδαγωγοί παρακολουθούν τους μαθητές, καθοδηγούν και παρέχουν τις απαραίτητες προκλήσεις.
Οι βοηθοί μαρκάρουν τις εργασίες και οι μαθητές τις διορθώνουν αμέσως. Έτσι υποστηρίζουν τη διαδικασία της αυτομάθησης.
Είναι σημαντικό για εμάς κάθε μαθητής να επιστρέφει σπίτι με μια αίσθηση επίτευξης και ως εκ τούτου να αποτελεί κίνητρο γι'αυτόν να ξεκινήσει την επόμενη πρόκληση.
Η μέθοδος KUMON
+
+
=